lunes, 10 de octubre de 2011

BOIG PER TU


Boig per tu és una cançó de rock català composta per Pep Sala i lletrada pel mateix Sala, Carles Sabater i Joan Capdevila, que va ésser popularitzada pel grup SAU amb Carles Sabater com a cantant. Va ésser publicada per primer cop l'any 1990 en la vuitena cançó del tercer disc del grup vigatà SAU, Quina Nit. El Boig per tu s'ha convertit en la cançó més coneguda del grup i en una de les més reeixides de la música en català en general.
La temàtica de la lletra estricta és la declaració d'amor a la Lluna, encara que aquesta també es pot entendre que fos dedicada a una persona.
Pep Sala, en una entrevista a TV3, No me la puc treure del cap, va revelar que la seva estrofa:
Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.
Està inspirada en un fragment de la pel·lícula Blade Runner on Batty diu a Deckard: "Tots aquests moments en perdran en el temps, com llàgrimes a la pluja. És hora de morir."


Boig per tu

LLETRA

En la terra humida escric:
nena estic boig per tu.
Em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny.
Servil i acabat,
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
prô dins la meva copa veig
reflexada la teva llum.

Me la beuré.
Servil i acabat,
boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum.
Servil i acabat,
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
prô dins la meva copa veig
reflexada la teva llum.

Me la beuré.
Servil i acabat,
boig per tu.

Servil i acabat,
boig per tu.

4 comentarios:

Ainoa dijo...

profe!! :) ya he corregit la partitura de boig per tu!

Anabel Garrido dijo...

Molt bé!!!

Paula dijo...

Profe! Donde esta la partitura de dins el mar? i quan la tenim que entregar? Gracies :D

Anabel Garrido dijo...

Hola Paula, la partitura Dins el mar la pots trobar baix d'aquesta entrada. Hi ha un vídeo i la partitura apareix a sota. S'havia d'entregar el dijous de la passada setmana, però me van comentar els teus companys que eres a Alemanya, llavors el proper dijous me l'entregues a classe. Salutacions